Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 11:26:26 +0200

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02862 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Kiisa-Kohila kergtee L3 
// Raasi // Raasi tee L4 // Raasiaia // Raasipõllu // Masti küla, 11245 
Kiisa-Kohila tee // Kiisa põik // Kiisa tee // 1 // 1a // 1b // 3 // 5 // 
Masti tn 14a // Mastimetsa // Nõlva tänav // Pähkli tee // 2 // L1 // 
Pähklimetsa tn 4 // 6 // Reesa // Serva tänav // Vilivere küla, tee // 
Allika-Mardi tee // 10 // 12 // 14 // 2 // 4 // 6 // 8 // Joosepi // Kassi 
// Kotkasule // Lepiku // Matsimütsi // Otsavare // Sarapuu // Sääse // 
Teeristi // Tõnise // Veeru (jalg-ja jalgrattatee ) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kergliiklustee ehituse kooskõlastamine 
joonrajatiste omanikega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27207848>  (menetlus nr: 
420758), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister